مهاجران

راهنمای گردشگری و مهاجرت به اروپا و آمریکا

مهاجران

راهنمای گردشگری و مهاجرت به اروپا و آمریکا

ثبت شرکت در کشور لهستان و دریافت اقامت کشور لهستان

به دنبال اجازه اقامت در لهستان که برای مدت 3 سال صادر می شود؟ ما به شما در آماده سازی تمام اسناد لازم برای درخواست اقامت در لهستان کمک خواهیم کرد. مشاوران ما برای دریافت آن به تمام سوالات مربوط به کسب و کار، اجازه اقامت و ثبت شرکت در روش لهستان پاسخ خواهند داد.

ثبت شرکت لهستان

اجازه اقامت در لهستان درخواست ما برای اجازه اقامت موقت در لهستان با ما و شما قادر خواهید بود به کار، تجارت و آزادانه در لهستان زندگی کنید. علاوه بر این، با اجازه اقامت لهستان شما می توانید از طریق تمام ویزای شنگن آزاد سفر کنید. ما خدمات مهاجرتی را با ثبت نام یک شرکت از طرف متقاضی ارائه می دهیم. یا شما می توانید شرکتی که قبلا تاسیس شده در لهستان خریداری کنید. یک شرکت با مسئولیت محدود می تواند شامل 1-3 سهامدار باشد. برای اولین بار شما اجازه اقامت در لهستان را برای 1 تا 3 سال دریافت خواهید کرد و بعد می توانید آن را تمدید کنید. تصمیم گیری در وزارت مهاجرت لهستان ظرف 45 روز پس از ارسال فرم درخواست صورت می گیرد. سپس وزارت مهاجرت لهستان (وایوود) یک کارت پلاستیکی (اجازه) برای اقامت در لهستان را صادر می کند. در پایان این مدت، 2 ماه قبل از پایان مجوز اقامت مجاز لهستان، شما مجبورید برای تمدید اجازه اقامت موجود به اداره مهاجرت (وویوود) مراجعه کنید.


شما باید برای دریافت یک ویزای لهستان در نزدیکترین سفارت لهستان درخواست کنید تا بعدا به اداره پلیس مهاجرت لهستان (voivod) برای ارائه پرونده خود بپیوندید. در طول پرونده شما پرونده شما اجازه اقامت در لهستان خواهد شد تا زمانی که ویزا اجازه می دهد و در عرض 45 روز شما اجازه اقامت در لهستان داده خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.