مهاجران

راهنمای گردشگری و مهاجرت به اروپا و آمریکا

مهاجران

راهنمای گردشگری و مهاجرت به اروپا و آمریکا

شرایط دریافت ویزای کشور آمریکا

شرایط دریافت ویزای کشور آمریکا شرایط ویزای توریستی آمریکا راهنمای دریافت ویزای توریستی آمریکا را در این مطلب مشاهده نمایید . شهروندان ایرانی برای سفر به آمریکا باید ویزای این کشور را دریافت کنند . شما راهنمای کامل سفر و معرفی کشور آمریکا را در این مطلب خواهد دید . پس شما برای تفریح و تماشا عازم ایالات متحده هستید؟ عالیست. ولی پیش از این که بلیط پرواز و اتاقتان را در هتل رزرو کنید ترتیب گرفتن روادید ورود خود را بدهید. بهترین راه برای حصول اطمینان از یک سفر بی دردسر حساب وقت کافی است تا روادیدتان وقتی به آن نیاز دارید حاضر باشد.

 

 ویزای آمریکا

 
ادامه مطلب ...

اقامت کشور لهستان

اقامت کشور لهستان یکی از ارزانترین راه ها برای مهاجرت به اروپا و کسب اقامت لهستان و اروپا است . کشور لهستان یکی از کشورهای عضو شنگن و اتحادیه اروپا هست که زندگی در آن از سطح خوبی برخوردار است. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید . 

 

مهاجرت به کشور لهستان

 

ادامه مطلب ...

درخواست ویزای b2 امریکا

ویزای توریستی آمریکا

هموطنان ایرانی برای سفر به آمریکا از طریق توریستی و یا دیدار خانواده و اقوام نیاز به دریافت ویزا توریستی کشور آمریکا دارند . ویزای توریستی یا همان B2 ویزایی هست که شخص میتواند با داشتن آن به آمریکا سفر کند و تا شش ماه در آمریکا باشد. برای اینکه ویزای توریستی بگیرید اولین کار ارسال فرم 160 هست . بعد از آن دریافت زمان وقت مصاحبه از طریق سفارتهای اطراف ایران مانند ایروان ، آنکارا و دبی . 

ویزای توریستی آمریکا

ویزا توریستی آمریکا

  ادامه مطلب ...

شرایط اجازه کار دانمارک گرین کارت

شرایط اجازه کار دانمارک  گرین کارت را در این مطلب برای شما دوستان آماده کرده ایم . گرین کارت دانمارک یا همان اجازه کار کارتی است که شما با داشتن آن می توانید در کشور دانمارک اقامت کنید و در مدتی مشخصی دنبال کار در این کشور بگردید. و با پیدا کردن کار و کسب درآمد اقامت خود را به اقامت دائم دانمارک ودر نهایت به شهروندی این کشور تبدیل نمایید . برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید . 

  ادامه مطلب ...


لاتاری آمریکا چیست . چطور می توان در آن شرکت کرد؟ آیا همه افراد امکان ثبت نام لاتاری را دارند . اطلاعات مورد نیاز لاتاری را از کجا به دست بیاروم؟ لاتاری آمریکا راهی ارزان برای مهاجرت به آمریکا است. اما اینکه شما جز برندکان خوش شانس آن باشید درصد احتمال پایینی دارد . اما با همین درصد احتمال پایین هر ساله برندگان لاتاری به آمریکا مهاجرت می کنند. پس هنوز امیدی برای برنده شدن در لاتاری آمریکا خواهد بود . برای دریافت اطلاعات بیشتر در زیمنه لاتاری آمریکا به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

  ادامه مطلب ...