مهاجران

راهنمای گردشگری و مهاجرت به اروپا و آمریکا

مهاجران

راهنمای گردشگری و مهاجرت به اروپا و آمریکا

شرایط اجازه کار دانمارک گرین کارت

شرایط اجازه کار دانمارک  گرین کارت را در این مطلب برای شما دوستان آماده کرده ایم . گرین کارت دانمارک یا همان اجازه کار کارتی است که شما با داشتن آن می توانید در کشور دانمارک اقامت کنید و در مدتی مشخصی دنبال کار در این کشور بگردید. و با پیدا کردن کار و کسب درآمد اقامت خود را به اقامت دائم دانمارک ودر نهایت به شهروندی این کشور تبدیل نمایید . برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید . 

 

آیا افراد خانواده فرد متقاضی گرین کارت را شامل می شود؟ گرین کارت دانمارک جهت یافتن فرصت شغلی مناسب در کشور دانمارک که شامل اجازه کار و اقامت می باشد.مهاجرانی که گرین کارت دانمارک را دریافت می کنند نیاز به دریافت اجازه کار نخواهند داشت البته باید گفت که با اخذ گرین کارت دانمارک نمی توانید به عنوان کار آفرین (صاحب شغل شخصی) در دانمارک فعالیت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید . 

 گرین کارت دانمارک


 


 


گرین کارت دانمارک


 


فرصت های شغلی دانمارک


با دریافت گرین کارت دانمارک یافتن شغل به عهده خود شخص می باشد مشاغل سطح پایین در دانمارک با محدودیت های جدیدی مواجه می باشد . در صورتی که در برخی بخش ها مشاغل تخصصی بیشتر مورد توجه و در خواست دانمارک است . البته مهارت در زبان دانمارکی امتیاز خوبی در بازار کار دانمارک محسوب می شود.


 


در صورت دریافت گرین کارت دانمارک


از زمان دریافت گرین کارت دانمارک باید طی مدت شش ماه همه روندهای قبل از مهاجرت به دانمارک را انجام داده و مکان زندگی خود را در دانمارک تهیه کنید و دارای آدرس رسمی باشید و به خاک دانمارک وارد شوید.


همچنین فرد تا زمانی که آدرس رسمی در دانمارک نداشته باشد، شغل مورد نظر و حقوق رسمی نداشته باشد رسمی نداشته نمی تواند هیچ همراهی از جمله همسر، فرزند و یا هم خانه با خود به دانمارک ببرد.


گرین کارت دانمارک


شرایط دریافت گرین کارت دانمارک


جهت دریافت اجازه اقامت دانمارک از نوع گرین کارت دانمارک فرد باید حدنصاب ١٠٠ امتیاز به دست بیاورد.


امتیاز ها به سه مورد که شامل سطح تحصیلات، مهارت زبانی وتطبیق با محیط داده می شود.


متقاضی باید تعهد نماید که قادر به پرداخت هزینه های زندگی خود در سال اول در کشور دانمارک باشد.


چنانچه فرد گرین کارت دانمارک را اخد نماید، تا زمانی که بیمه ملی سلامت دانمارک را شامل شوید شخص موظف است خود و خانواده اش را بیمه سلامت کامل نماید.


فرد باید طی یک سال اول که در کشور دانمارک حضور دارد، مبلغ «٥٠٠٠٠» کرون دانمارک از طریق کار رسمی درآمد کسب نماید و چنامچه موفق به کسب مبلغ ذکر شده نشود اجازه اقامت از فرد گرفته می شود.


مدت زمان اجازه اقامت در گرین کارت دانمارک


با اخذ گرین کارت دانمارک ابتدا اجازه اقامت ٢ ساله می باشد و فرد میتواند قبل از پایان این دوره درخواست تمدید اجازه اقامت، تا ٣ سال داشته باشد و درخواست تمدید طی شرایط خاصی پذیرفته میشود که فرد باید طی یکسال گذشته قبل از در خواست تمدید مبلغ ٣١٩٧٢٥ کرون درآمد کسب کرده باشد که این درآمد باید قانونی و تحت نظر اداره دانمارک باشد. در خواست تمدید باید در ٣ ماه پایانی اجازه اقامت و قبل از پایان آن داده شود.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.