مهاجران

راهنمای گردشگری و مهاجرت به اروپا و آمریکا

مهاجران

راهنمای گردشگری و مهاجرت به اروپا و آمریکا

مهاجرت به لهستان از طریق ثبت شرکت

مهاجرت به لهستان از طریق ثبت شرکت راهنمای ثبت شرکت تجاری در لهستانثبت شرکت در اروپا انواع مختلفی دارد که با توجه به شرایط و درخواست متقاضیان ثبت شرکت در اروپا هزینه های متفاوتی دارد. لازم به ذکر است که فقط شرکت های ثبت شده از نوع F شرایط درخواست ویزا یا اقامت اروپا را خواهند داشت و انواع دیگر ثبت شرکت شامل درخواست ویزای اروپا و یا اقامت اروپانمی شود. زیرا در اروپا انواع مختلفی از ثبت شرکت با هزینه های متفاوت وجود دارد.

ثبت شرکت لهستان

ثبت شرکت لهستان

 
ادامه مطلب ...

ویزای سرمایه گذاری آمریکا eb5

یکی از بهترین راههای مهاجرت به کشور آمریکا مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در آمریکا است . این برنامه که به ویزای eb5 نیز شناخته می شود یکی از روشهای مورد علاقه سرمایه گذاران ایرانی است. کشور آمریکا هر ساله تعداد زیادی سرمایه گذار دارد که برای کسب گرین کارت آمریکا اقدام به سرمایه گذاری در این کشور می کنند. کنگره آمریکا برنامه eb5 را تصویب کرده است . البته این برنامه به زودی مشمول تغییراتی می شود و مبالغ مورد نیاز سرمایه گذاری تغییر پیدا می کند . با دریافت این ویزا شخص متقاضی می تواند به همراه خانواده اش اقدام به خرید خانه و یا اجاره خانه در آمریکا نماید . 

سرمایه گذاری در آمریکا

ویزای سرمایه گذاری آمریکا eb5

مهاجرت به کشور ایالات متحده آمریکا از طریق سرمایه گذاری مالی و دریافت ویزای EB-5کشور آمریکا بزرگترین قدرت اقتصادی دنیا همواره از توسعه یافته ترین کشور های جهان میباشد.این کشور 50 ایالت دارد که هر ایالت قوانین شغلی مشخص خود را داراست و میزان مالیات آنها متفاوت است.میزان سرمایه مورد نیاز جهت اخذ ویزای سرمایه گذاری 500 هزار دلار میباشد.

  ادامه مطلب ...