مهاجران

راهنمای گردشگری و مهاجرت به اروپا و آمریکا

مهاجران

راهنمای گردشگری و مهاجرت به اروپا و آمریکا

اقامت کشور لهستان

اقامت کشور لهستان یکی از ارزانترین راه ها برای مهاجرت به اروپا و کسب اقامت لهستان و اروپا است . کشور لهستان یکی از کشورهای عضو شنگن و اتحادیه اروپا هست که زندگی در آن از سطح خوبی برخوردار است. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید . 

 

مهاجرت به کشور لهستان

  


اقامت کشور لهستان


جمهوری لهستان استانداردهای بالایی برای زندگی دارد از جمله قانون و اجرای آن ، خدمات مردمی مناسب ، میزان پایین جرایم ،پایین بودن نرخ بیکاری ، مخارج پایین زندگی ،سطح علمی بالا در جهان و هزینه های پایین درمان. اقتصاد صنایع تولیدی ، سرمایه گذاری های خارجی ، ارزش پولی بالا و تورم متعادل، تمامی این موارد این کشور اروپایی را برای افراد غیر اروپایی با مهارت بالا و ماهر را برای زندگی با استانداردهای بهتر و آینده شغلی بهتر به خود جذب کرده است. هزینه زندگی در لهستان نسبت به سایر کشورهای اروپایی و شنگن بسیار مناسبتر است. هزینه حمل و نقل عمومی در کشور لهستان نیز بسیار مناسب است و میتوانید با راحتی و با هزینه مناسب در این کشور جا به جا شوید . 

 اطلاعات کاملی درباره کشور لهستان را می توانید در سایت وزارت خارجه این کشور مطالعه نمایید .

http://www.msz.gov.pl/en/ 

صدور انواع ویزا در جمهوری لهستان

ویزای کوتاه مدت

ویزای کوتاه مدت در جمهوری لهستان در موارد زیر صادر می گردد

مسافرت شخصی

معالجه و درمان

شرکت در مساقات ورزشی

شرکت در نمایشگاه ها

شرکت در سمینار ها ، دانشگاهی و فرهنگی

شرکت در کنفرانس بین المللی

 ویزای کوتاه مدت شامل

 

ویزای یک بار ورود - دارنده این نوع ویزا می تواند پس از ورود به جمهوری لهستان تا مدت اعتبار ویزا در لهستان اقمت نموده و در تاریخ انقضای ویزا، کشور را ترک نماید

 

ای چند بار ورود - دارنده این نوع ویزا می تواند در مدت 3 ماه چند بار به کشور داخل یا خارج گردد ولی در هر صورت مجموع مت اقامت وی در این کشور نباید از 90 روز تجاوز نماید

 

مدارک مورد نیاز

پاسپورت  ( حداقل شش ماه دارای اعتبار باشد)

تکمیل فرم ویزا

بیمه مسافرتی

گواهی حساب بانکی

گواهی اشتغال به کار با ذکر مبلغ حقوق ماهیاننه

گواهی تامین محل سکونت

بلیط رفت و برگشت

دعوتنامه از اشخاص حقیقی یا حقوقی که به تایید اداره پلیس مهاجرتی جمهوری لهستان رسیده باشد

ویزای بلند مدت با اجازه اقامت بیش از 90 روز

 

دارنده این نوع ویزا می تواند بیش از 3 ماه و تا 1 سال در کشور اقامت نموده و به دفعات ورود و خروج نماید.مدت صدور ویزا بستگی به نوع ویزا دارد ( معمولا بین 3 تا 6 هفته زمان می برد)

ویزای بلند مدت در جمهوری لهستان در موارد زیر صادر می گردد

تحصیل در کشور لهستان

ثبت شرکت در لهستان

اشتغال به کار

قرار داد کاری با شرکت لهستانی

خانوادگی (همسر و فرزندان)

   کیفیت تحصیلات در مقاطع بالاتر

بر طبق سازمان همکاری و توسعه اقتصادی سطح علمی این کشور جزء 15 رتبه جهان می باشد.اکثر دانشکده ها و دانشگاه های لهستان به زبان لهستانی و انگلیسی تدریس می کنند. دانشگاه کراکف یکی از بهترین دانشگاه های اروپا محسوب می شود مخصوصا در زمینه پزشکی و اقتصاد در اروپا زبان زد است. فارغ التحصیل شدن از یک دانشکده یا دانشگاه در لهستان به شما این فرصت را می دهد که یک شغل متناسب با رشته تان را در این کشور و یا در اروپا پیدا کنید.برای افرادی که دارای نمره غیر قابل قبول زبان انگلیسی برای ورود به دانشگاه ها یا حتی فاقد مدرک هستند ، پذیرش دوره های زبان انگلیسی با ضمانت ورود به دوره های تحصیلی اصلی اخذ می شود.اخذ ویزای تحصیلی بستگی به اعتبار دانشگاه مورد نظر دارد.

یکی از بهترین کشورهای اروپایی جهت ثبت شرکت و اخذ اقامت اروپا، کشور لهستان میباشد که متقاضیان میتوانند با ثبت شرکت در لهستان حق اقامت لهستان را اخذ نمایند. ثبت شرکت در لهستان یکی از بهترین و سریعترین روشهای اخذ اقامت این کشور میباشد که به اعضای خانواده متقاضی نیز این امکان را میدهد که اقامت این کشور را داشته باشند. در این روش پس از شروع به فعالیت شرکت ثبت شده در لهستان یک اقامت یکساله برای متقاضی و اعضای خانواده ایشان صادر میگردد و سالیانه با اثبات فعالیت شرکت تمدید میگردد. این اقامت های یک ساله پس از 4 سال با احراز فعالیت شرکت منجر به اقامت دائم گردیده و امکان اخذ پاسپورت و حق شهروندی نیز میسر میباشد. انواع مهاجرت به لهستان از قرار زیر است. 

 

مزایای ثبت شرکت در لهستان 

متقاضی و اعضای خانواده ایشان از کلیه حق و حقوق اقامت در اروپا برخوردار خواهند بود و مادامیکه اقامت لهستان را داشته باشند میتوانند از کلیه مزایا بهره مند گردند. 

- امکان اقامت (به همراه خانواده) در لهستان

- امکان افتتاح حساب بانکی در لهستان

- امکان کار و تحصیل برای اعضای خانواده در لهستان و کل اروپا

- امکان تردد و اقامت در سایر کشورهای اروپایی و عضو شنگن

- امکان بیزینس و افتتاح حساب بانکی درکلیه کشورهای اروپایی

- عدم نیاز به حضور دائم فیزیکی در این کشور

- امکان اخذ اقامت دائم و پاسپورت لهستان 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.