مهاجران

راهنمای گردشگری و مهاجرت به اروپا و آمریکا

مهاجران

راهنمای گردشگری و مهاجرت به اروپا و آمریکا

بهترین آهنگهای علیشمس و مهدی جهانی

بهترین آهنگهای علیشمس و مهدی جهانیقشنگترین آهنگهای مهدی جهانی در این مطلب به درخواست یکی از دوستان قصد داریم معرفی کنیم . امیدواریم از این مطلب لذت ببرید . 



قشنگترین آهنگهای مهدی جهانی


مهدی جهانی و علیشمس مدت زیادی نیست که با هم کار می کنند اما توانسته اند کارهای بسیار زیبایی ارائه کنند که طرفدارن زیادی دارد . 
  

مهدی جهانی

تکست مدیونم به تو علیشمس و مهدی جهانی

چقد آروم میشم با خنده هات

میام این راهو تو کاش پا به پای تو

تو همه جونمی جونم فدات

الهعی قربون حرف زدنات

مگه میشه تو رو دوست نداشته

مگه میشه تو رو تنها گذاشت

نفسمان به چشات بسته شده

ببین عشقت ازم دیونه ساخت

تو یه دنیایی ساختی واسه من

که تو خوابم نمیدیدم مثلا

چقد این لحظه ها رو دوست دارم

از این به بعد بگو مجنون بمن

نمیزارم تو رو از دست بدم

واسه تو خیلی قید دوستامو زدم

دیگه چی بهتر از این اتفاق

که من به دنیای تو اومدم

نگو بس کن  برم میشه باشیم با هم

این حاله خوشو مدیونم به تو

با تو آروم میشم بزار آروم باشم

تویی آرامشم مجنونم به تو

نگو بس کن  برم میشه باشیم با هم

این حاله خوشو مدیونم به تو

با تو آروم میشم بزار آروم باشم

تویی آرامشم مجنونم به تو

دانلود آهنگ جدید علیشمش و مهدی جهانی

دیگه تمومه همه مشکل برگردی ببینی من پشتم

کور شه چشم همه دوشمنا وقتی تو هم داری هوای من و خوشگل

دنیام بی تو تاریک میشه خودت که آمارشو داری

از درون من حالیت میشه مگه میشه اینقدم همه چی عالی

دوتا .. یکی من با هم همه چی حل و میزونن

مثه من هیچ وقت نمی بینن چون کسی قدرتو قد من نمیدونن

این زندگی تایمش کمه  نمیخوام که حتی دلی بشکنه

یه کاری میکنم که کل دنیا صدایه خنده های مارو بشنوه

منکه صد بار میمردم واسه

توو رو میدیدم و عاشق میشدم

منو مغرور و بی احساس ببین

حالا اینجوری از خود بی خودم

زیر بارون خیس میشم ..

عجب حال خوشی دارم با تو

منم دیونه ی آرامشت بمن میگی تو نفسم

نگو بس کن  برم میشه باشیم با هم

این حاله خوشو مدیونم به تو

با تو آروم میشم بزار آروم باشم

تویی آرامشم مجنونم به تو

نگو بس کن  برم میشه باشیم با هم

این حاله خوشو مدیونم به تو

با تو آروم میشم بزار آروم باشم

تویی آرامشم مجنونم به تو

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.